wtorek, 4 sierpnia 2015

LBA - moja nominacja :)

Jak komuś się nie chcę czytać, to niżej jest wczorajszy post :)

Serdecznie dziękuję za nominację:
blog -> Osoba dzięki, której to piszę
I zaczynamy :)

1. Jakie jest Twoje marzenie z dzieciństwa?

Jako dzieciak chciałem napisać książkę i zostać najlepszym zawodnikiem MMA. :)

2. Bez czego nie wyobrażasz sobie swojego życia?
Bez swojej dziewczyny, pisania i treningów :).

3. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Oo Dobre pytanie :) Mam ich kilka: Siewca Wojny, Siewca Wiatru no i wiele wiele innych :) Uwielbiam Sandersona :)
4. Lato czy zima
Zima, bo moje urodziny, ale lato bo plaża :D wybierzcie sobie sami :)
5. Kto wywołuje uśmiech na Twojej twarzy?
Moja dziewczyna i przyjaciele :) Rodziców też mam fantastycznych :)
6. Od dawna blogujesz?
Tego bloga prowadzę od tygodnia? :D
7. Co Cię przeraża?
Teoretycznie nie boję się niczego :) generalnie to śmierci, troszkę :D
8. Jakie znasz języki obce?
Niemiecki w stopniu beznadziejnym, angielski w stopniu mocno średnim, hiszpański w stopniu "wydukam dwa zdania" :D
9. Najprzystojniejszy/najpiękniejsza mężczyzna/kobieta wg Ciebie to...?
Moja dziewczyna :)
10. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Mam 3 ulubione :D - Czarny, biały, czerwony :)            

Nominacje:
http://opowiadaniapril.blogspot.com/
http://xlettablog.blogspot.com/

Moje pytania: 
1. Co sprawia Ci największą przyjemność?
2. Twój autorytet.
3. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
4. Co daje Ci pisanie?
5. Masz jakieś hobby?
6. Co lubisz robić w wolnej chwili?
7. Twoje największe marzenie?
8. Ulubiony film?
9. O czym napisałabyś książkę?
10. Twoja ukochana osoba vs cały świat .. Co wybierasz?
Ja i moja :)

24 komentarze:

  1. Fajny post,choc wolalbym inny,nie lubie takich nnominacji,no ale spoko..
    itwillbeverygood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. nie ma za co :) dziś jeszcze muszę coś wrzucić :D

      Usuń
  3. Gratuluję nominacji ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super odpowiedzi:))
    http://szymansia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne odpowiedzi :) zwariowane marzenia za czasów dzieciństwa :P
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak fajnie czytać, że ktoś ma wspaniały kontakt z rodzicami, to bardzo cenne ;)
    Słodkie zdjęcie ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/2015/08/outfit-vs-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) serdecznie Cię pozdrawiam i dziękujemy :)

      Usuń
  7. Ja napisałam książkę ;)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) niedługo będzie wydana :) ty o czym?

      Usuń
    2. Ja napisałam tylko dla siebie nie będę jej upubliczniac, o zagubionej nastolatcce, a Ty? :)

      Usuń
    3. O początku i końcu świata :)

      Usuń
  8. Ciekawe odpowiedzi. Ja wolę lato, bo ciepło i więcej wolnego <3
    Pozdrawiam
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie odpowiedziałeś na te pytania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak ukochana druga połówka i rodzina to najwspanialsze osoby w życiu. Bez nich człowiek nie byłby szczęśliwy. Ja też bardzo lubię i zimę i lato.
    twoja dziewczyna jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna z was para :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń